Herlev Hudklinik er flyttet til Herlev Bygade 14, 2.sal.

OBS bygningen er tilbagetrukket bag parkeringspladsen bag Fri Bike Shop, Herlev Bygade 16.

Indgangen ligger i det tilbagetrukket hjørne til venstre fra parkeringspladsen -  ikke lige i starten af parkeringspladsen.

Vi glæder os til at behandle dig i vores nye lokaler.

For læger

Kære praktiserende kollega

Dermatologi opstod som et specielt medicinsk fagområde i det 19. århundrede. Tidligere havde hudsygdomme været behandlet af alment praktiserende læger eller kirurger.

I begyndelsen af det 20. århundrede blev dermatologi anerkendt som selvstændigt speciale. Fremskridt inden for histopatologi og bakteriologi bidrog til specialets opståen.

Immunologi og molekylærbiologi har sat deres præg på den seneste udvikling indenfor dermatologi. Vi har nu meget bedre forståelse af hudsygdommes patogenese, og flere målrettede behandlingsformer til rådighed, inklusiv immunmodulerende biologiske lægemidler.

Der eksisterer mindst 2000 forskellige hudsygdomme, som dermatologer kan blive konfronteret med, både almindelige sygdomme og sjældne syndromer.

Åbningsdage Åbningstider
Mandag 8.00 – 17.00
Tirsdag 8.00 – 17.00
Onsdag 8.00 – 17.00
Torsdag 8.00 – 18.00
Fredag 8.00 – 15.00

Hudklinikken tilbyder behandling af hele spektret af allergiske og inflammatoriske hudsygdomme, samt hudkræft.

Jeg modtager gerne akutte patienter og og ser om muligt patienten samme dag efter forudgående aftale på telefon.

Jeg ser frem til vores samarbejde.

Med venlig hilsen

Monika Gniadecka, dr.med., Ph. D.
Speciallæge i dermato-venerologi
Ydernummer 210137